De uitdaging
De nieuwe wetgeving in het kader van het beleidsplan “Vlaanderen Asbestveilig 2040” van de Vlaamse Overheid zal ongeveer 100 000 extra aanvragen voor een asbestinventaris per jaar betekenen vanaf november 2022.
Tijdsefficiënte klantenwerving en -inplanning is cruciaal om deze klanten zo winstgevend mogelijk te bedienen. Ook het traject na de offerte (OVAM formulier, asbestattest) dient zo efficiënt mogelijk te gebeuren.
Via Rocketflow ontvang je inventarisaanvragen via onze websites en partners. Vervolgens kan je met Rocketflow zonder tijdsinvestering een voorstel op-maat doen. Onze communicatie-, plannings- en rapporteringsmodule bespaart je nog meer tijd en geld.
Rocketflow werd ontwikkeld door experten op het vlak van procesautomatisatie en gevalideerd door onze partners in de asbestcontrolesector. Het Rocketflow asbestplatform verwerkt vandaag tussen de 600 en 800 asbestinventarisaanvragen per maand.
Onze diensten voor asbestdeskundigen
Ons aanvraagplatform leidt de klanten naar jou via verschillende kanalen. Onze software automatiseert je offerte-opmaak, interne en externe communicatie en planning.
Offertes zonder tijdverlies
Wij capteren de nodige gegevens en stellen onmiddellijk op-maat offertes voor aan jouw portentiële klant. Je offerte reflecteert je prijsstrategie, beschikbaarheid en waar je voor staat. Instellen in je dashboard, en klaar! Je kan deze instellingen op ieder moment wijzigen.
Rocketflow in de media