De klant geeft gegevens in over z'n gebouw die gebruikt worden om een offerte op-maat op te maken en naar de klant te communiceren. In je dashboard bepaal jij je prijsstrategie, unieke verkooppropositie en beschikbaarheden. Je kan deze instellingen op ieder moment wijzigen.
Prijsstrategie en - bewaking
Je bepaalt zelf je prijs per inventaris en de verhouding van aangerekende kosten tot de opdrachtparameters (vloeroppervlakte, bouwjaar, locatie, etc. ).
Je simuleert in je dashboard eenvoudig het resultaat van aanpassingen zodat je altijd perfect weet welke prijzen de deur uitgaan.
We bewaken bovendien dat het platform leefbaar blijft voor jou.
Op-maat van de klant én je bedrijf
De klant ontvangt na het ingeven van z'n gebouwparameters onmiddellijk de samenvatting van je offerte met je prijs, beschikbaarheid en unieke verkooppropositie.
Naast de kwantitatieve gegevens (zoals prijs) kan je ook een reeks kwalitatieve gegevens kwijt in je offerte die je ook in manuele offertes of communicaties zou meegeven (algemene voorwaarden, uitvoeringsmodaliteiten, etc.). Het eindresultaat is een wettelijke offerte waar jij je goed bij voelt.
Garantie op asbestinventarissen
Om te bepalen of je offerte getoond wordt aan potentiële klanten maken we gebruik van een algoritme dat rekening houdt met méér dan enkel de prijs.
Ook de beschikbaarheid, de locatie van je asbestdeskundigen t.o.v. de gebouwlocatie en het tijdsinterval tussen een nieuwe aanvraag en je laatst getoonde offerte bepalen mee of je offerte getoond wordt.