Digitale handtekening en communicatie
We werken samen met een gecertifieerde partner voor wettelijke digitale ondertekening van offertes. Daarnaast stroomlijnen we de communicatie met je klanten en asbestdeskundigen.
Digitale handtekening
We zijn niet over één nacht ijs gegaan bij de keuze voor een partner. Naast gebruiksgemak staat veiligheid en conformiteit met de wettelijke bepalingen in België voorop.
Met Sign Request hebben we een partner die aan alle drie deze criteria voldoet. Je kan dus zeker zijn dat deze handtekening geen drempel vormt voor je klant en dat via Rocketflow getekende offertes wettelijk bindend zijn.
Communicatie met klant
Wij nemen de communicatie met je klant voor onze rekening. We zetten daarbij in op de duidelijkheid en klantvriendelijkheid die ook jij hoog in het vaandel draagt.
Wij versturen de offerte automatisch voor jou en stellen de getekende versie ter beschikking in je dashboard. Ook de inplanning van het plaatsbezoek (met de juiste persoon) leiden wij in goede banen. In je dashboard zie je per plaatsbezoek de juiste opdracht- en contactgegevens.
Communicatie met asbestdeskundige
Soms doe je een opdracht alleen, soms werk je samen met collega's of partners. We communiceren alle gegevens over de klant en de opdracht naar de asbestdeskundige die jij kiest. Via de kalenderuitnodiging kan hij/zij alle opdrachtinformatie terugvinden en eenvoudig contact opnemen met de klant indien nodig.
Roadmap: na afloop van het bezoek kan de asbestdeskundige eenvoudige het bezoek finaliseren en updaten zodat alle gegevens (staalnames, meerprestaties) onmiddellijk beschikbaar zijn voor correcte facturatie.