De uitdaging
De nieuwe wetgeving in het kader van het beleidsplan “Vlaanderen Asbestveilig 2040” van de Vlaamse Overheid zal ongeveer 100 000 extra aanvragen voor een asbestinventaris per jaar betekenen vanaf november 2022.
Tijdsefficiënte klantenwerving en -inplanning is cruciaal om deze klanten zo winstgevend mogelijk te bedienen. Ook het traject na de offerte (OVAM formulier, asbestattest) dient zo efficiënt mogelijk te gebeuren.
Via Rocketflow ontvang je inventarisaanvragen via onze websites en partners. Vervolgens kan je met Rocketflow zonder tijdsinvestering een voorstel op-maat doen. Onze communicatie-, plannings- en rapporteringsmodule bespaart je nog meer tijd en geld.
Rocketflow werd ontwikkeld door experten op het vlak van procesautomatisatie en gevalideerd door onze partners in de asbestcontrolesector. Het Rocketflow asbestplatform verwerkt vandaag tussen de 600 en 800 asbestinventarisaanvragen per maand.
Rocketflow: platform voor standaard inventarisaties
Ons aanvraagplatform leidt de klanten naar jou. Onze software automatiseert je offerte-opmaak, interne en externe communicatie en planning.
Offertes zonder tijdverlies
Wij capteren de nodige gegevens via de website(s), Rocketflowapplicatie of derde partij systemen waarmee de Rocketflowsoftware praat (bvb. Omnicasa CRM) en stellen onmiddellijk op-maat offertes voor. Je offerte reflecteert je prijsstrategie, beschikbaarheid en waar je voor staat. Instellen in je dashboard, en klaar! Je kan deze instellingen op ieder moment wijzigen.